środa, 28 września 2016

Parę słów tytułem wstępu

Mniej więcej mam już w głowie pomysł na to opowiadanie, ale z powodu braku czasu zastartuję z nim dopiero za jakiś czas.
Chcę wam jednak nakreślić po krótce tło zdarzeń.
Nie lubię i nie umię rozbijać rodzin na zasadzie, że ktoś nagle się odkochuje i przykładowo idzie do młodszej. Rodzina Ignaczaków przynajmniej dla mnie jest obrazem rodziny idealnej dlatego w moim opowiadaniu Iwona umrze, a Krzysiek zostanie z dwójką dzieci. 
Wiem, że od tego sezonu nie zobaczymy Igły na boisku, ale to również u mnie ulegnie zmianie. Libero nadal będzie reprezentował barwy Resovii, a wszystkie opisane mecze będą oparte na tegorocznej pluslidze. 
Dominika tak jak w rzeczywistości będzie miała 7 lat. Co do wieku Sebastiana nie jestem pewna bo w jednym z wywiadów z 2009 roku mówili, że miał wtedy pięć lat, a na jakieś innej stronie znalazłam, że rodził się w 2003, ale przyjmijmy jednak, że będzie miał 12 lat.
Krzysiek będzie w wieku 36 lat. Weronika skończy 33, a Anastazja tak samo jak Dominika pójdzie do pierwszej klasy,
Myślę, że to tyle. Pozdrawiam! :)

2 komentarze: